Kundservice

banner-1600x678_7

Har mitt paket skickats?

– Vi skickar inte alltid ut ett meddelande när paket skickas (det beror på vilken sorts paket/brev vi skickar med). Har du inte hört något från PostNord eller fraktleverantören inom 5 dagar, hör gärna av dig!

Jag har inte fått min faktura

– Din faktura skickas till din angivna e-postadress. När fakturan skickas går även ett SMS om att den är skickad till din epost. Om du inte fått din faktura kolla inkorgen och även din skräppostmapp. Annars hör av dig till oss!

Jag vill returerna/reklamera vara

– Tråkigt! Kontakta support@headler.se så får du info om hur det går till. Skriv alltid med ditt ordernummer när du kommunicerar med oss för att din retur/reklamation ska processas så enkelt som möjligt.

Mitt företag vill köpa hörlurar men det går inte i er kassa

– Kontakta oss på info@headler.se så hjälper vi er! Vid större beställningar utgår alltid viss rabatt. Det finns även möjligheter till att få er logotyp eller andra mönster på hörlurarna.

Välkommen till Headlers kundservice! Här hjälper vi dig med frågor, funderingar och ärenden. Vi svarar normalt inom 24 timmar (helgfria vardagar). Skriv alltid ditt ordernummer när du kommunicerar med oss.

Kundservice: support@headler.se